- Akceptacja ceny obozu
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego
- Uzyskanie informacji zwrotnej (pocztą e–maila) potwierdzającą rejestrację uczestnika, która jest równoczesna z rezerwacją miejsca na obozie.
- Wpłata zaliczki w wysokości 500zł w terminie do 14 dni od otrzymania informacji zwrotnej potwierdzającej rejestrację na rachunek zawarty w informacji zwrotnej. Dokładna instrukcja dotycząca dokonywania wpłat na konto zostanie wysłana pocztą e-mail.
- Dostarczenie 14 dni przed rozpoczęciem obozu podpisanej i wypełnionej Karty Kwalifikacyjnej Uczestnika Obozu wraz z kserokopię karty szczepień, podpisanego Regulaminu Obozu, a także Umowy Obozu. Dokumenty należy przesłać listem zwykłym na adres:
ice ‘n’ roll Natalia Rutkowska
Ul. Ugory 11a
87-100 Toruń
Brak wpłaty w określonym powyżej terminie powoduje wycofanie zgłoszenia bez zwrotu wpłaconej zaliczki.
W przypadkach losowych wykluczających możliwość wzięcia udziału dziecka w obozie rodzice bądź opiekunowie prawni powinni przekazać informację o rezygnacji z uczestnictwa poprzez wysłanie e-maila na adres: info@iceandroll.pl
W przypadku wyżej wymienionych sytuacji zwrot wpłaty zostanie dokonany wg następujących warunków:
- rezygnacja do 30 dni przed datą rozpoczęcia obozu – zwrot za potrąceniem zaliczki w wysokości 500 zł,
- rezygnacja na 29 i mniej dni przed datą rozpoczęcia obozu – zwrot za potrąceniem 60% ceny obozu.